12 lutego 2017

Niedziela z albumem - Michał Anioł.



6 komentarzy:

  1. Przeczytałam kilka, a może kilkanaście książek na temat życia i twórczości Michała Anioła, a właściwie nie mam dobrego albumu z reprodukcjami jego dzieł. Twój wpis uświadomił mi, że powinnam rozejrzeć się za wydaniem dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo mogę powiedzieć o sobie :) ten trafił do mnie jakiś rok temu. Jeszcze mam jeden, starsze wydanie, z wymiany :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że chociaż raz, będąc w Rzymie i Watykanie, mogłam zobaczyć cokolwiek z jego dzieł.
    I szkoda, że Schulz nie dokończył swej trylogii.
    Piękny album.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety w tych miejscach jeszcze nie było. Może kiedyś, to jedno z podróżniczych marzeń :) Album bardzo starannie wydany.

      Usuń
  3. Coś dla mnie! W wolnej chwili postaram się sięgnąć. W ogóle mam w planach kilka książek z zakresu historii sztuki. Czas przestać być takim ignorantem z tej dziedziny ;) Na początek myślałem o książkach Bożeny Fabiani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedziela akurat pasuje z albumem :) Książki Fabiani polecam :) Bardzo dobre gawędy, od których można się uzależnić. W audio również :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za konstruktywne słowo pisane pozostawione na tym blogu. Nie zawsze mogę od razu odpowiedzieć, za co przepraszam.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Prowadząca bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.